Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 16:58:09 +0300

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/06912 
aadressile // Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Sinimäe alevik, Roheline 
tn 19d, // Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Sinimäe alevik, Roheline tn 
19d (Joogiveekraan, kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS §36 lg 5

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26937417>  (menetlus nr: 
423846), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (JULIA BOGDANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister